Raadhoven
Uw assuradeur in het medisch segment.Neem contact op

Meer reacties, meer informatie…goed bijsturen!

Met dank aan onze klanten!

De ervaringen van onze klanten met onze schadeafhandeling zijn een belangrijke graadmeter voor onze prestaties op dat vlak. Het is goed om te constateren dat veel klanten dat ook belangrijk vinden, dat ze betrokken zijn en dus hun medewerking verlenen. Over 2017 hebben we ruim 11 % meer enquêtes mogen ontvangen. Deze enquêtes leveren een bron aan informatie op. Belangrijk voor ons zijn de positieve maar vooral ook de negatieve reacties. Want hoe leuk het ook is om een positieve reactie te krijgen, van de negatieve reacties kun je leren.

Voor een organisatie als de onze is feedback erg belangrijk. Zo kunnen we onze dienstverlening aanscherpen en er voor zorgen dat de processen bij de schadeafhandeling zo vlekkeloos mogelijk verlopen. Onze cliënten rekenen op een goede begeleiding en afhandeling bij schade. Terecht. Dat is het moment waarop een verzekering daadwerkelijk nodig is.

Stappen gemaakt

Afgelopen jaar hebben we stappen gemaakt met betrekking tot de mogelijkheden om een schade te melden. Klanten hebben toch vaak nog een voorkeur voor de mail, maar kunnen inmiddels op verschillende manieren contact met ons leggen als er een schadegeval is. Sinds juli 2017 is er een handig schadeformulier on-line te vinden. Klanten kunnen gebruik maken van whatsapp en als het een autoschade betreft kan men ter plekke de melding via de app van de VvV MobielSchadeMelden doen.

Daarnaast is de informatie op de site verbeterd; meer informatie over de schadebehandeling.

Verder verbeteren

Komend jaar gaan we ons nog intensiever bezighouden met de tussentijdse informatieverstrekking bij langdurige schades en de snelheid van de schade-uitkering.

Tot slot

Onze klanten beoordeelde onze dienstverlening met een 8,7! Wij danken onze klanten daarvoor.

Jaarlijkse donatie aan Artsen zonder Grenzen

Bijkomend voordeel van de toename in reacties is de winst voor Artsen zonder Grenzen. Dit jaar doneren wij € 285,–. Wanneer je de website van AzG bezoekt en de schrijnende verhalen leest dan zijn wij blij een bijdrage te kunnen doen uit naam van onze relaties. Voor wie ook wil doneren? Ga dan naar de pagina Help mee van AzG.

 



Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

  •  
    Beroepsaansprakelijkheidsverzekering huisarts wordt uitgebreid

    De beroepsaansprakelijkheidsverzekering voor huisartsen worden standaard uitgebreid met een WKKGZ-dekking. Voor de huisarts ZZP'ers wordt een kleine premieverhoging doorgevoerd.

    Lees Meer

  •  
    Rechtsbijstandzaken direct melden bij DAS of ARAG

    Uit de enquêtes die wij sturen na het afhandelen van een schade blijkt dat klanten vooral snelheid en communicatie belangrijk vinden als het gaat om de afhandeling. Natuurlijk willen wij graag onze dienstverlening verbeteren. Daarom kijken wij onder ander naar de procedure bij het melden van een geschil. Specifiek een geschil waarbij de klant gebruik wil maken van zijn rechtsbijstandverzekering.

    Lees Meer

  •  
    Klanttevredenheid Raadhoven over 2017

    De reacties van onze klanten op onze schadeafhandeling is een belangrijke graadmeter voor onze prestaties op dat vlak. Het is goed te constateren dat veel klanten dat ook belangrijk vinden, dat ze betrokken zijn en dus hun medewerking verlenen. Over 2017 hebben we ruim 11 % meer enquêtes mogen ontvangen.

    Lees Meer

 
 
Meer weten over verzekeringen Offerte aanvragen