Goede resultaten
Jaarlijks doet Raadhoven onderzoek naar de klanttevredenheid over onze schadebehandeling. Dan vragen we aan klanten die het afgelopen jaar een schade hebben gehad wat ze vinden van onze afhandeling. Gelukkig was ook dit jaar de bereidheid om mee te werken aan ons onderzoek groot. Dat is fijn, want het geeft ons specifieke informatie over de manier waarop wij werken en helpt om doelen te stellen waardoor wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren.
Geen makkelijk jaar
Het was voor wat betreft schadebehandeling geen makkelijk jaar. Er was een significante groei in het aantal schademeldingen in vergelijking met 2021.
De toename heeft voor een groot deel te maken met verzuim, deels te verklaren door corona, maar ook door de aanhoudend hoge werkdruk in de zorg. Ook zijn we weer gaan reizen, dus ook de toename van reisschades is begrijpelijk. Daarbij kende 2022 onder meer de drielingstorm van februari 2022. Toen raasden Dudley, Eunice en Franklin over Nederland, waarbij Eunice één van de zwaarste stormen in 50 jaar was. Dat gaf veel schade aan onder andere huis en haard.
Het grotere aantal meldingen heeft gelukkig geen invloed gehad op de kwaliteit van de schadebehandeling. Al meerdere jaren op rij zijn klanten zeer tevreden en 2022 is daarop geen uitzondering.
Waardering
Uitgedrukt in een rapportcijfer wordt de schadebehandeling gewaardeerd met een 9,0. Daarnaast geven meer respondenten aan ons aan te willen bevelen bij anderen. Dat stemt tot tevredenheid!
Uiteraard willen we niet op onze lauweren rusten, wij gaan weer hard aan de slag om onze klanttevredenheid nog verder te verbeteren
Donatie aan AZG
Traditiegetrouw maken wij naar aanleiding van het klanttevredenheidsonderzoek een bedrag over naar Artsen zonder Grenzen. Omdat wij de bijdrage per ingezonden enquête hebben verhoogd naar € 2,50, kunnen we over 2022 maar liefst € 560,- doneren aan dit goede doel. Op de website van Artsen zonder Grenzen is te zien dat donaties hard nodig zijn. Voor wie ook wil doneren? Ga naar de pagina Help mee.