Raadhoven
Uw assuradeur in het medisch segment.Neem contact op

Het nieuwe onderhoudsformulier: makkelijker en duidelijker.

De testfase is afgerond. Het nieuwe onderhoudsformulier is in gebruik genomen.

Naar aanleiding van onze uitnodiging van 23 februari jl. heeft een aantal collega’s het onderhoudsformulier getest en feedback gegeven. Bedankt voor jullie hulp!

Verzekeringsonderhoud

Met de feedback konden wij een aantal kleine fouten oplossen en het formulier op sommige punten nog wat logischer maken. Inmiddels is het nieuwe onderhoudsformulier gebruiksklaar en hebben wij het oude formulier vervangen.

Waarom een nieuw onderhoudsformulier

Zoals we eerder al schreven wordt een betere invulling van onze gezamenlijke zorgplicht steeds belangrijker. Het onderhoudsformulier wordt daarom een steeds belangrijker instrument. Het oude formulier schoot nog op een aantal punten tekort. Ook kon de gebruikersvriendelijkheid verbeterd worden. Verder speelde de uitvraag van informatie met betrekking tot de AOV een rol. Het nieuwe onderhoudsformulier voorziet in al deze punten: het is makkelijker in gebruik en klanten hoeven minder onnodige vragen te beantwoorden.

Het verzekeringsoverzicht

Eerder meldden wij ook dat met de introductie van het nieuwe formulier wij van plan zijn geen verzekeringsoverzichten meer te versturen. Op dit moment zijn wij nog niet gestopt met het versturen van verzekeringsoverzichten. We zijn nog steeds de verschillende mogelijkheden aan het onderzoeken. Natuurlijk informeren wij jullie zodra onze werkwijze op dit punt verandert.



Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

  •  
    Kort nieuws van algemene aard

    Berichtje over een aantal wijzigingen. Onder andere over de offerte motorrijtuigen en de Wkkgz dekking voor huisartsen.

    Lees Meer

  •  
    Beroepsaansprakelijkheidsverzekering huisarts wordt uitgebreid

    De beroepsaansprakelijkheidsverzekering voor huisartsen worden standaard uitgebreid met een WKKGZ-dekking. Voor de huisarts ZZP'ers wordt een kleine premieverhoging doorgevoerd.

    Lees Meer

  •  
    Rechtsbijstandzaken direct melden bij DAS of ARAG

    Uit de enquêtes die wij sturen na het afhandelen van een schade blijkt dat klanten vooral snelheid en communicatie belangrijk vinden als het gaat om de afhandeling. Natuurlijk willen wij graag onze dienstverlening verbeteren. Daarom kijken wij onder ander naar de procedure bij het melden van een geschil. Specifiek een geschil waarbij de klant gebruik wil maken van zijn rechtsbijstandverzekering.

    Lees Meer

 
 
Meer weten over verzekeringen Offerte aanvragen