Raadhoven
Uw assuradeur in het medisch segment.Neem contact op

Onderhoud van uw verzekeringen

Uw verzekeringen hebben jaarlijks onderhoud nodig, zodat de continuïteit van uw onderneming zo weinig mogelijk risico loopt. Daarom hebben wij u gevraagd om een onderhoudsformulier in te vullen. U vindt dit formulier hieronder. Leest u eerst even de toelichting?

Na ontvangst van het formulier beoordeelt uw adviseur de informatie en checkt of aanpassing van uw verzekeringen nodig is.

Onderhoudsformulier

Onderhoudsformulier

Vragen met een * zijn verplicht.

0% Compleet
1 of 7
Toelichting

Samen met uw adviseur werkt Raadhoven aan het up-to-date houden van uw verzekeringen. Dit voorkomt mogelijke teleurstelling bij schade. Ook moet u voor sommige verzekeringen informatie verstrekken, zodat wij kunnen vast stellen of u niet te veel of te weinig premie heeft betaald.

Natuurlijk willen wij dit op een goede manier regelen, waarbij u zo min mogelijk tijd kwijt bent. Daarom sturen wij u ieder jaar een uitnodiging om dit formulier in te vullen. Niet alleen voor uw verzekeringen bij Raadhoven, maar ook voor de schade- en inkomensverzekeringen die via uw adviseur bij andere verzekeraars zijn ondergebracht.

Het formulier bestaat uit 7 onderdelen. Gemiddeld duurt het invullen 5 tot 10 minuten. Wilt u alle vragen zo volledig en nauwkeurig mogelijk beantwoorden en zo nodig toelichten? Tip: houd uw jaarcijfers en verzekeringspolissen bij de hand.

Het is mogelijk dat u meer dan één onderhoudsformulier moet invullen, bijvoorbeeld een formulier voor uzelf en een formulier voor uw onderneming. Wij vragen hiervoor uw begrip en danken u bij voorbaat voor uw medewerking.

Bezig met versturen
  •  
    Kort nieuws van algemene aard

    Berichtje over een aantal wijzigingen. Onder andere over de offerte motorrijtuigen en de Wkkgz dekking voor huisartsen.

    Lees Meer

  •  
    Beroepsaansprakelijkheidsverzekering huisarts wordt uitgebreid

    De beroepsaansprakelijkheidsverzekering voor huisartsen worden standaard uitgebreid met een WKKGZ-dekking. Voor de huisarts ZZP'ers wordt een kleine premieverhoging doorgevoerd.

    Lees Meer

  •  
    Rechtsbijstandzaken direct melden bij DAS of ARAG

    Uit de enquêtes die wij sturen na het afhandelen van een schade blijkt dat klanten vooral snelheid en communicatie belangrijk vinden als het gaat om de afhandeling. Natuurlijk willen wij graag onze dienstverlening verbeteren. Daarom kijken wij onder ander naar de procedure bij het melden van een geschil. Specifiek een geschil waarbij de klant gebruik wil maken van zijn rechtsbijstandverzekering.

    Lees Meer

 
 
Meer weten over verzekeringen Offerte aanvragen