Raadhoven
Uw assuradeur in het medisch segment.Neem contact op

Help ons testenOnderhoudsformulier

Het nieuwe onderhoudsformulier is makkelijker, duidelijker en vollediger, maar zonder verzekeringsoverzicht

Waarom een nieuw onderhoudsformulier

Invulling van onze gezamenlijke zorgplicht wordt steeds belangrijker. Het onderhoudsformulier wordt daarom een steeds belangrijker instrument. Het oude formulier was hiervoor niet omvattend genoeg. Ook de gebruikersvriendelijkheid was een punt. En de verschillende verhogings- en verlagingsrechten van AOV-verzekeraars speelden een rol. Het nieuwe onderhoudsformulier voorziet in al deze punten: het is makkelijker in gebruik en klanten hoeven minder onnodige vragen te beantwoorden.

Help ons testen

Voordat we het nieuwe formulier introduceren, willen we het uitgebreid testen om zoveel mogelijk kinderziektes eruit te halen. Help ons hiermee door het formulier in te vullen en feedback te geven. Hieronder vind je de link naar het nieuwe formulier.

Testpagina onderhoudsformulier (nieuw)

Feedback kun je mailen naar Mathijs onder vermelding van ‘test’

Geen verzekeringsoverzicht meer

Wanneer we het nieuwe formulier introduceren zijn we van plan ook de werkwijze wat aan te passen. Het versturen van de uitnodiging is op dit moment handwerk. Dit geldt ook voor het aanmaken van de verzekeringsoverzichten die meegestuurd worden. Dit kost simpelweg te veel tijd. Daarnaast is de kans op datalekken groot. En met de AVG in het vooruitzicht is dit onwenselijk. We gaan het versturen daarom automatiseren. Er kan in dat geval geen verzekeringsoverzicht meer meegestuurd worden.

De precieze werkwijze is nog niet bekend, maar zodra hier meer duidelijkheid over is informeren wij jullie natuurlijk.



Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

  •  
    Beroepsaansprakelijkheidsverzekering huisarts wordt uitgebreid

    De beroepsaansprakelijkheidsverzekering voor huisartsen worden standaard uitgebreid met een WKKGZ-dekking. Voor de huisarts ZZP'ers wordt een kleine premieverhoging doorgevoerd.

    Lees Meer

  •  
    Rechtsbijstandzaken direct melden bij DAS of ARAG

    Uit de enquêtes die wij sturen na het afhandelen van een schade blijkt dat klanten vooral snelheid en communicatie belangrijk vinden als het gaat om de afhandeling. Natuurlijk willen wij graag onze dienstverlening verbeteren. Daarom kijken wij onder ander naar de procedure bij het melden van een geschil. Specifiek een geschil waarbij de klant gebruik wil maken van zijn rechtsbijstandverzekering.

    Lees Meer

  •  
    Klanttevredenheid Raadhoven over 2017

    De reacties van onze klanten op onze schadeafhandeling is een belangrijke graadmeter voor onze prestaties op dat vlak. Het is goed te constateren dat veel klanten dat ook belangrijk vinden, dat ze betrokken zijn en dus hun medewerking verlenen. Over 2017 hebben we ruim 11 % meer enquêtes mogen ontvangen.

    Lees Meer

 
 
Meer weten over verzekeringen Offerte aanvragen