Raadhoven
Uw assuradeur in het medisch segment.Neem contact op

Naverrekening ziekteverzuimverzekeringen

Ziekteverzuimverzekeringen worden jaarlijks naverrekend. Eind deze week sturen wij de uitnodiging.

Ziekteverzuimverzekering uitnodiging

Zoals gezegd sturen wij eind deze week de uitnodiging voor de naverrekening van de ziekteverzuimverzekering. Wij vragen onze cliënten dan om een opgave van de brutoloonsom over 2017, de verwachte brutoloonsom voor 2018 en het aantal werknemers per 1 januari 2018. De informatie wordt geüpload via onze website www.raadhoven.nl. Hier staat ook een korte toelichting over de gegevens die wij nodig hebben.

Inzet met Zorg

Cliënten waarvoor de salarisadministratie door Inzet met Zorg wordt geregeld ontvangen ook de uitnodiging. Dit is niet te voorkomen. In de uitnodiging staat wel dat werkgevers waarvoor de salarisadministratie door Inzet met Zorg wordt geregeld niets hoeven te doen. Wij vragen de informatie rechtstreeks bij Inzet met Zorg op.

Premieverrekening

Op basis van de informatie die wij ontvangen stellen wij de definitieve premie over 2017 vast. Is deze hoger dan de voorschotpremie, dan moet de werkgevers premie bijbetalen en vice versa. De informatie wordt ook gebruikt om de voorschotpremie voor 2018 aan te passen. Tot slot wordt de informatie gebruikt om het arboabonnement met Inzet met Zorg aan te passen per 1 januari 2018. Zijn er meer werknemers, dan moet de werkgevers bijbetalen, zijn er minder dat krijgt de werkgever een restitutie.

Planning

Eind deze week versturen wij de uitnodiging. Na twee maanden sturen wij een 1e herinnering en weer twee maanden daarna de laatste herinnering. Dit is een geautomatiseerd proces.



Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

  •  
    Beroepsaansprakelijkheidsverzekering huisarts wordt uitgebreid

    De beroepsaansprakelijkheidsverzekering voor huisartsen worden standaard uitgebreid met een WKKGZ-dekking. Voor de huisarts ZZP'ers wordt een kleine premieverhoging doorgevoerd.

    Lees Meer

  •  
    Rechtsbijstandzaken direct melden bij DAS of ARAG

    Uit de enquêtes die wij sturen na het afhandelen van een schade blijkt dat klanten vooral snelheid en communicatie belangrijk vinden als het gaat om de afhandeling. Natuurlijk willen wij graag onze dienstverlening verbeteren. Daarom kijken wij onder ander naar de procedure bij het melden van een geschil. Specifiek een geschil waarbij de klant gebruik wil maken van zijn rechtsbijstandverzekering.

    Lees Meer

  •  
    Klanttevredenheid Raadhoven over 2017

    De reacties van onze klanten op onze schadeafhandeling is een belangrijke graadmeter voor onze prestaties op dat vlak. Het is goed te constateren dat veel klanten dat ook belangrijk vinden, dat ze betrokken zijn en dus hun medewerking verlenen. Over 2017 hebben we ruim 11 % meer enquêtes mogen ontvangen.

    Lees Meer

 
 
Meer weten over verzekeringen Offerte aanvragen