Raadhoven
Uw assuradeur in het medisch segment.Neem contact op

AOV’s van Allianz en De GoudseGeen AOV polis

Wel dekking, maar nog geen polis

Sinds 1 januari 2018 administreert Allianz zelf weer de AOV’s die voorheen werden geadministreerd door Raadhoven. Een flink aantal verloskundigen heeft de overstap gemaakt naar De Goudse.

Nog geen polis

Allianz wilde eind december AOV’s administreren en polissen afgegeven. Dit bleek in de praktijk niet haalbaar. Wij hebben pas recent digitale kopiepolissen gekregen. De originele polissen ontvingen wij pas vorige week en deze waren dan weer op papier. En de boekstukken ontbreken. Wij werken hard om alle polissen in te voeren in CCS. Allianz zoekt nog uit hoe ze boekstukken kan aanleveren, zodat wij ook daadwerkelijk premie kunnen boeken en factureren.

Ook bij De Goudse gaat het niet vlekkeloos. Er zijn fouten gemaakt bij de opmaak van polissen. Hierdoor moet een groot aantal polissen worden gecorrigeerd. De polissen worden naar verwachting in februari verstuurd.

Wel dekking

Ondanks dat de polissen nog niet zijn afgegeven is er natuurlijk wel dekking. Onze klanten zijn dus gewoon verzekerd. Wij gaan de betreffende klanten informeren en bevestigen dat er dekking is. Wij hopen in februari alle polissen te kunnen verstrekken. Maar we zijn afhankelijk van Allianz en De Goudse.



Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

  •  
    Beroepsaansprakelijkheidsverzekering huisarts wordt uitgebreid

    De beroepsaansprakelijkheidsverzekering voor huisartsen worden standaard uitgebreid met een WKKGZ-dekking. Voor de huisarts ZZP'ers wordt een kleine premieverhoging doorgevoerd.

    Lees Meer

  •  
    Rechtsbijstandzaken direct melden bij DAS of ARAG

    Uit de enquêtes die wij sturen na het afhandelen van een schade blijkt dat klanten vooral snelheid en communicatie belangrijk vinden als het gaat om de afhandeling. Natuurlijk willen wij graag onze dienstverlening verbeteren. Daarom kijken wij onder ander naar de procedure bij het melden van een geschil. Specifiek een geschil waarbij de klant gebruik wil maken van zijn rechtsbijstandverzekering.

    Lees Meer

  •  
    Klanttevredenheid Raadhoven over 2017

    De reacties van onze klanten op onze schadeafhandeling is een belangrijke graadmeter voor onze prestaties op dat vlak. Het is goed te constateren dat veel klanten dat ook belangrijk vinden, dat ze betrokken zijn en dus hun medewerking verlenen. Over 2017 hebben we ruim 11 % meer enquêtes mogen ontvangen.

    Lees Meer

 
 
Meer weten over verzekeringen Offerte aanvragen