
Extra werk door onjuiste invoer CCS!
Twee jaar geleden ging Raadhoven digitaal. Helaas zitten we inmiddels weer op 150 pagina’s aan papieren polissen per week.
Minder moeite. Meer plezier.
Nieuwe klanten ontvangen – zoveel als mogelijk – alleen nog maar digitale documenten. Hierdoor besparen we tijd, papier en porto. Daarnaast zijn we duurzamer, is het makkelijker en verlenen we betere service. Maar dan moeten we nieuwe klanten wel goed invoeren in CCS! Dat dit steeds vaker mis gaat, blijkt uit de groeiende stapel papieren polissen die uit de printer rollen.
Correcte klantregistratie
Een goede klantregistratie is ongelooflijk belangrijk. Daarom vragen wij hier extra aandacht voor. Zorg dat de klantregistratie volledig is. Regel zoveel als mogelijk maandbetaling met een machtiging voor automatisch incasso. En vergeet niet om de klant meteen op digitaal te zetten. Weet je niet hoe dit moet? Check dan nog een keer de aandachtspunten, vraag een collega om hulp of neem even contact met ons op.
Wij rekenen op jullie hulp!