Raadhoven
Uw assuradeur in het medisch segment.Neem contact op

Indexering premie en andere aanpassingen

Let op!

In het overzicht vind je de doorlopende aanpassingen (al eerder gecommuniceerd) voor 2016 en een aantal aanpassingen die voor 2017 op de agenda staan.

Doorlopende aanpassingen 2016

MaatschappijSoort verzekeringAanpassing
 ASR Motorrijtuigenbestaande verhogingen variërend van 5 tot 8% gestart in april 2016, lopen door tot april 2017
 Allianz Motorrijtuigenbestaande verhogingen gestart in maart 2016 doorlopend tot maart 2017 van 9%
 Allianz Brand woonhuisbestaande verhogingen gestart in april 2016 doorlopend tot april 2017 – premieverhoging 12% en verhoging eigen risico naar € 100,–
 Allianz AVPbestaande verhoging gestart in april 2016 doorlopende tot april 2017 – premieverhoging 15%

Aanpassingen vanaf januari 2017

MaatschappijSoort verzekeringAanpassing
NNMotorrijtuigenpremieverhoging 14%
MedZorgMotorrijtuigenpremieverhoging 10%
 DASRechtsbijstandpremieverhoging 3,5%
 AlgemeenMotorrijtuigenverhoging wettelijk minimum verzekerd bedrag WA voor schade aan zaken

Overzicht brieven

Hieronder zie je een overzicht van de brieven waarin we uitleggen waarom we premie aanpassingen moeten doorvoeren.

MaatschappijOmschrijving inhoud brief
ASRverhoging verzekerd bedrag WAM
Europeescheverhoging verzekerd bedrag WAM
Allianzverhoging verzekerd bedrag WAM
MedZorgbrand zakelijk premieverhoging
Allianzbrand zakelijk premieverhoging
ASRverhoging verzekerd bedrag en premie WAM motorrijtuigen
ASRverhoging verzekerd bedrag en premie WAM bestelauto
ASRverhoging verzekerd bedrag en premie WAM motor
NNpremieverhoging motorrijtuigen
RHNpremieverhoging MedZorg motorrijtuigen
DAS  premieverhoging rechtsbijstand


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

  •  
    Beroepsaansprakelijkheidsverzekering huisarts wordt uitgebreid

    De beroepsaansprakelijkheidsverzekering voor huisartsen worden standaard uitgebreid met een WKKGZ-dekking. Voor de huisarts ZZP'ers wordt een kleine premieverhoging doorgevoerd.

    Lees Meer

  •  
    Rechtsbijstandzaken direct melden bij DAS of ARAG

    Uit de enquêtes die wij sturen na het afhandelen van een schade blijkt dat klanten vooral snelheid en communicatie belangrijk vinden als het gaat om de afhandeling. Natuurlijk willen wij graag onze dienstverlening verbeteren. Daarom kijken wij onder ander naar de procedure bij het melden van een geschil. Specifiek een geschil waarbij de klant gebruik wil maken van zijn rechtsbijstandverzekering.

    Lees Meer

  •  
    Klanttevredenheid Raadhoven over 2017

    De reacties van onze klanten op onze schadeafhandeling is een belangrijke graadmeter voor onze prestaties op dat vlak. Het is goed te constateren dat veel klanten dat ook belangrijk vinden, dat ze betrokken zijn en dus hun medewerking verlenen. Over 2017 hebben we ruim 11 % meer enquêtes mogen ontvangen.

    Lees Meer

 
 
Meer weten over verzekeringen Offerte aanvragen