Raadhoven
Uw assuradeur in het medisch segment.Neem contact op

De aansprakelijkheidsverzekering van Raadhoven

U helpt een vriend om zijn wasmachine op te tillen. U laat het apparaat per ongeluk vallen en de machine is stuk. Of uw kind breekt een kostbare vaas van een vriendin. Wanneer u onbedoeld onrechtmatig heeft gehandeld (voor de wet aansprakelijk bent voor de schade) is een goede verzekering een uitkomst. In dit geval een aansprakelijkheidsverzekering voor particulieren.

tevreden klanten

Onze cliënten beoordelen onze schadebehandeling met een 8,6!

De 7 extra’s van de particuliere AV voor u

u bent verzekerd voor schade die u veroorzaakt tijdens het uitvoeren van vrijwilligerswerk.
 u bent verzekerd voor schade die uw ongehuwde kinderen veroorzaken. Tijdens vakantiewerk, bijbaan of stage in Nederland en een stage in Europa.
dekking als u letselslachtoffer wordt waarbij u de dader niet aansprakelijk kunt stellen.
schade die uw huisdieren bij iemand anders veroorzaken is verzekerd, behalve bij oppassituaties.
 u kunt uzelf inclusief uw gezin verzekeren.
 logé(s) zijn meeverzekerd. Dat geldt ook voor het huispersoneel tijdens het werk dat ze voor u doen.
 sterdekking mogelijk, denk aan schade rondom een tweede woonhuis, recreatiewoning of stacaravan. Of schade door uw kinderen of huisdieren tijdens oppassituaties.

Alles over deze verzekering

Hoe werkt het?

  • U bent standaard verzekerd voor schade die u per ongeluk veroorzaakt aan zaken van een ander.
  • Er is alleen recht op schadevergoeding als u volgens de wet onbedoeld onrechtmatig heeft gehandeld en dus aansprakelijk bent voor de betreffende schade.

Wilt u meer weten? Neemt u dan contact op met uw advieskantoor voor informatie over het product en uw situatie. U krijgt een offerte en kunt de verzekering afsluiten. Een verzekering afsluiten via een advieskantoor is altijd aan te raden. Want is er sprake van een schade, dat staan zij klaar om u te helpen.

Afspraak maken

Dit wilt u ook weten

Heeft u bij ons een aansprakelijkheidsverzekering, dan profiteert u ook hiervan:

  • Wanneer u een gezinsdekking heeft dat zijn verzekerd:  uzelf, uw partner, uw inwonende kinderen, uw logés, uw huispersoneel tijdens het werk dat ze voor u doen, uitwonende kinderen tijdens hun studie of stage in Europa en inwonende familieleden.
  • Verzekeringen in een pakket? U ontvangt een interessante korting en heeft alles overzichtelijk bij elkaar.
  • Wanneer uw schade heeft, is er hulp bij het afhandelen van die schade.
  • Uw aansprakelijkheidsverzekering is dagelijks opzegbaar met een opzegtermijn van een maand.

Extra dekkingen en keuzes

U bent standaard verzekerd zoals beschreven bij de basisdekking in onze voorwaarden. Kiest u voor de sterdekking? Dan bent u extra verzekerd voor:

  • De schade die uw kind of huisdier veroorzaakt aan de oppas en zijn of haar spullen, ook als u niet aansprakelijk blijkt
  • De schade waarvoor u aansprakelijk bent en die is veroorzaakt door uw tweede woonhuis, recreatiewoning, huisje op volkstuincomplex of stacaravan binnen Europa.

Actualiseren

Uw adviseur kan u informeren over uw situatie en wat voor u raadzaam is om te verzekeren. Heeft u een verzekering gesloten dan is het erg belangrijk dat u uw aansprakelijkheidsverzekering actueel houdt door ons te melden als er iets in uw situatie veranderd.

Wij hebben daarom in onze voorwaarden opgenomen dat u ons in ieder geval binnen 30 dagen moet informeren over veranderingen zoals een verhuizing, een verandering in de gezinssamenstelling en dergelijke.

Wat is niet verzekerd?

Onder andere:

  • U bent niet verzekerd voor schade die door betaalde werkzaamheden wordt veroorzaakt.
  • Zaken van meeverzekerde personen
  • Zaken waarvoor u de zorg heeft op grond van een huur-, huurkoop-, lease-, pacht-, erfpacht- of pandovereenkomst of vruchtgebruik of het recht van gebruik en bewoning.
  • Als u schade toebrengt aan andermans geld, geldswaardige papieren, bankpassen en creditcards die u voor hen bewaart
  • Als u schade veroorzaakt aan anderen door opzet, seksuele gedragingen, criminele en strafbare activiteiten van uzelf of meeverzekerde
  • Wij vergoeden ook geen schade veroorzaakt met of door: kitesurfen, flyboarden, ijszeilen en buggiën.

Wilt u precies weten hoe het zit? Lees dan de voorwaarden. Of neem contact op met uw adviseur.

Voorwaarden

Interessant?

Is onze aansprakelijkheidsverzekering iets voor u?

Wel?

  • Als u een (hoge) schadeclaim niet zelf wilt of kunt betalen
  • Als u jonge kinderen of huisdieren hebt die schade kunnen veroorzaken
  • Als u inwonende familieleden, huishoudelijk personeel en logés wilt meeverzekeren

Minder?
Als u zzp´er bent of deze verzekering voor uw bedrijf wilt afsluiten. Daarvoor is onze zakelijke aansprakelijkheidsverzekering.

Meer informatie     Zakelijke aansprakelijkheid

Wat kost het?

Als basis voor de premie wordt gekeken naar de gezinssamenstelling en de gekozen dekking.

Voor meer informatie over de feitelijke kosten neemt u contact op met uw adviseur/advieskantoor.

Afspraak maken

Aanvragen

Neem contact op met uw adviseur. Heeft u nog geen adviseur, neemt u gerust contact op met een van de bij ons aangesloten kantoren.

Afspraak maken

Voorwaarden

Verzekeringskaart

Wat te doen bij schade

Als u schade heeft, meld dat dan zo snel mogelijk. Doe zo nodig direct aangifte bij de politie. Doe geen toezegging van betaling of schikking en laat u niet uit over schuld of aansprakelijkheid. Verleen uw medewerking bij alles wat wij doen om de schade af te handelen.

Schade melden

  •  
    Kort nieuws van algemene aard

    Berichtje over een aantal wijzigingen. Onder andere over de offerte motorrijtuigen en de Wkkgz dekking voor huisartsen.

    Lees Meer

  •  
    Beroepsaansprakelijkheidsverzekering huisarts wordt uitgebreid

    De beroepsaansprakelijkheidsverzekering voor huisartsen worden standaard uitgebreid met een WKKGZ-dekking. Voor de huisarts ZZP'ers wordt een kleine premieverhoging doorgevoerd.

    Lees Meer

  •  
    Rechtsbijstandzaken direct melden bij DAS of ARAG

    Uit de enquêtes die wij sturen na het afhandelen van een schade blijkt dat klanten vooral snelheid en communicatie belangrijk vinden als het gaat om de afhandeling. Natuurlijk willen wij graag onze dienstverlening verbeteren. Daarom kijken wij onder ander naar de procedure bij het melden van een geschil. Specifiek een geschil waarbij de klant gebruik wil maken van zijn rechtsbijstandverzekering.

    Lees Meer

 
 
Meer weten over verzekeringen Offerte aanvragen
Leuk dat je onze website bezoekt. Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website te verbeteren, maken wij gebruik van functionele en analytische cookies. Wij gebruiken geen tracking cookies. Naast het accepteren van de cookies, kun je deze ook beheren via 'Cookie instellingen'.
Accepteer cookiesCookie instellingen