Raadhoven
Uw assuradeur in het medisch segment.Neem contact op

Bent u niet tevreden?

De meeste van onze relaties zijn tevreden over de dienstverlening en producten van Raadhoven. Toch kan het voorkomen dat u vindt dat u verkeerd of onzorgvuldig bent geïnformeerd of behandeld. Om die reden hebben wij een klachtenregeling.

Klacht indienen

Bent niet u tevreden over bijvoorbeeld het acceptatieproces van een verzekeringsaanvraag, onze communicatie of over wij hoe een schade hebben afgehandeld? Dan kunt u klacht indienen door het formulier hieronder in te vullen.

Klachtenformulier

Klachtenformulier

Wilt u het formulier zo volledig mogelijk invullen?

Bezig met versturen
  •  
    Beroepsaansprakelijkheidsverzekering huisarts wordt uitgebreid

    De beroepsaansprakelijkheidsverzekering voor huisartsen worden standaard uitgebreid met een WKKGZ-dekking. Voor de huisarts ZZP'ers wordt een kleine premieverhoging doorgevoerd.

    Lees Meer

  •  
    Rechtsbijstandzaken direct melden bij DAS of ARAG

    Uit de enquêtes die wij sturen na het afhandelen van een schade blijkt dat klanten vooral snelheid en communicatie belangrijk vinden als het gaat om de afhandeling. Natuurlijk willen wij graag onze dienstverlening verbeteren. Daarom kijken wij onder ander naar de procedure bij het melden van een geschil. Specifiek een geschil waarbij de klant gebruik wil maken van zijn rechtsbijstandverzekering.

    Lees Meer

  •  
    Klanttevredenheid Raadhoven over 2017

    De reacties van onze klanten op onze schadeafhandeling is een belangrijke graadmeter voor onze prestaties op dat vlak. Het is goed te constateren dat veel klanten dat ook belangrijk vinden, dat ze betrokken zijn en dus hun medewerking verlenen. Over 2017 hebben we ruim 11 % meer enquêtes mogen ontvangen.

    Lees Meer

 
 
Meer weten over verzekeringen Offerte aanvragen