Raadhoven
Uw assuradeur in het medisch segment.Neem contact op

Bent u niet tevreden?

De meeste van onze relaties zijn tevreden over de dienstverlening en producten van Raadhoven. Toch kan het voorkomen dat u vindt dat u verkeerd of onzorgvuldig bent geïnformeerd of behandeld. Om die reden hebben wij een klachtenregeling.

Klacht indienen

Bent niet u tevreden over bijvoorbeeld het acceptatieproces van een verzekeringsaanvraag, onze communicatie of over wij hoe een schade hebben afgehandeld? Dan kunt u klacht indienen door het formulier hieronder in te vullen.

Klachtenformulier

Klachtenformulier

Wilt u het formulier zo volledig mogelijk invullen?

Bezig met versturen
  •  
    Kort nieuws van algemene aard

    Berichtje over een aantal wijzigingen. Onder andere over de offerte motorrijtuigen en de Wkkgz dekking voor huisartsen.

    Lees Meer

  •  
    Beroepsaansprakelijkheidsverzekering huisarts wordt uitgebreid

    De beroepsaansprakelijkheidsverzekering voor huisartsen worden standaard uitgebreid met een WKKGZ-dekking. Voor de huisarts ZZP'ers wordt een kleine premieverhoging doorgevoerd.

    Lees Meer

  •  
    Rechtsbijstandzaken direct melden bij DAS of ARAG

    Uit de enquêtes die wij sturen na het afhandelen van een schade blijkt dat klanten vooral snelheid en communicatie belangrijk vinden als het gaat om de afhandeling. Natuurlijk willen wij graag onze dienstverlening verbeteren. Daarom kijken wij onder ander naar de procedure bij het melden van een geschil. Specifiek een geschil waarbij de klant gebruik wil maken van zijn rechtsbijstandverzekering.

    Lees Meer

 
 
Meer weten over verzekeringen Offerte aanvragen