Raadhoven
Uw assuradeur in het medisch segment.Neem contact op

Laatste herinnering

Laatste herinnering naverrekening ziekteverzuimverzekering

Volgens de laatste telling heeft ongeveer 75% van onze werkgevers informatie gestuurd voor de naverrekening van de ziekteverzuimverzekering. 115 werkgevers hebben nog niet gereageerd. Zij krijgen vrijdag een laatste herinnering.

Gevolgen ziekteverzuimverzekering

Het niet aanleveren van de informatie kan gevolgen hebben voor de verzekering, bijvoorbeeld omdat nieuwe werknemers niet verzekerd zijn of dat wij te weinig uitkeren, omdat de loonsom niet klopt of omdat de werkgever premierestitutie misloopt.

Opvolging herinnering

Natuurlijk hopen wij dat alle werkgevers alsnog de informatie aanleveren, zodat zij goed verzekerd zijn. Maar de ervaring leert dat er een altijd een groep werkgevers overblijft. Na een aantal weken zullen wij de namen van deze werkgevers doorgeven aan het advieskantoor met het verzoek contact met hen op te nemen.

Alternatief naverrekening

Voor werkgevers die naverrekenen ingewikkeld of lastig vinden, kun je natuurlijk als alternatief de salarisadministratie van Inzet met Zorg aanbieden. Wij vragen de informatie voor de naverrekening dan rechtstreeks op bij Inzet met Zorg. De werkgever heeft er op die manier geen omkijken meer naar.

 



Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

  •  
    Beroepsaansprakelijkheidsverzekering huisarts wordt uitgebreid

    De beroepsaansprakelijkheidsverzekering voor huisartsen worden standaard uitgebreid met een WKKGZ-dekking. Voor de huisarts ZZP'ers wordt een kleine premieverhoging doorgevoerd.

    Lees Meer

  •  
    Rechtsbijstandzaken direct melden bij DAS of ARAG

    Uit de enquêtes die wij sturen na het afhandelen van een schade blijkt dat klanten vooral snelheid en communicatie belangrijk vinden als het gaat om de afhandeling. Natuurlijk willen wij graag onze dienstverlening verbeteren. Daarom kijken wij onder ander naar de procedure bij het melden van een geschil. Specifiek een geschil waarbij de klant gebruik wil maken van zijn rechtsbijstandverzekering.

    Lees Meer

  •  
    Klanttevredenheid Raadhoven over 2017

    De reacties van onze klanten op onze schadeafhandeling is een belangrijke graadmeter voor onze prestaties op dat vlak. Het is goed te constateren dat veel klanten dat ook belangrijk vinden, dat ze betrokken zijn en dus hun medewerking verlenen. Over 2017 hebben we ruim 11 % meer enquêtes mogen ontvangen.

    Lees Meer

 
 
Meer weten over verzekeringen Offerte aanvragen