Raadhoven
Uw assuradeur in het medisch segment.Neem contact op

verzekeringskaartenDigitale verzekeringskaart

Uitleg voor u

Met de digitale Verzekeringskaart kunt u in een oogopslag de meest relevante informatie van een verzekering zien. Wat wordt er vergoed? Wat is niet verzekerd? Is er een eigen risico?

De verzekeringskaart is een eenvoudige en begrijpelijke weergave van de polisvoorwaarden. Met dit hulpmiddel kunt u beter beoordelen of een bepaalde soort verzekering toegevoegde waarde voor u biedt.

Hieronder vindt u een overzicht van onze verzekeringskaarten.

Mij.  CategorieVerzekeringskaart
RHN aansprakelijkheidAansprakelijkheid voor particulieren
RHN verkeerMedZorg-Motorrijtuigenverzekering-WA-Casco (All risks)
RHN verkeerMedZorg-Motorrijtuigenverzekering-WA
RHN verkeerMedZorg Motorrijtuigen WA + Beperkt Casco
RHN rechtsbijstandRechtsbijstandverzekering particulier
ASR verkeerMotorrijtuigenverzekering WA
ASR verkeerMotorrijtuigenverzekering WA Beperkt Casco
ASR verkeerMotorrijtuigenverzekering WA Casco (All risks)
Allianz verkeerMotorrijtuigenverzekering WA Allianz
Allianz verkeer Motorrijtuigenverzekering WA Beperkt Casco
Allianz verkeer Motorrijtuigenverzekering WA Casco (All risks)
RHN verkeerMotorverzekering WA
RHN verkeerMotorverzekering WA Beperkt Casco 
RHN verkeerMotorverzekering WA Casco All risks
RHN wonenWoonhuisverzekering
RHN wonenInboedelverzekering

Nog in ontwikkeling

Mij.  CategorieVerzekeringskaart
 recreatiereisverzekering
 recreatierecreatiewoningverzekering
 recreatiekampeerautoverzekering
 recreatieklassieke autoverzekering
 recreatietoercaravanverzekering
 recreatievouwkampeerwagenverzekering
 verkeeraanhangwagenverzekering

 

 

 

 

 

 

 

  •  
    Beroepsaansprakelijkheidsverzekering huisarts wordt uitgebreid

    De beroepsaansprakelijkheidsverzekering voor huisartsen worden standaard uitgebreid met een WKKGZ-dekking. Voor de huisarts ZZP'ers wordt een kleine premieverhoging doorgevoerd.

    Lees Meer

  •  
    Rechtsbijstandzaken direct melden bij DAS of ARAG

    Uit de enquêtes die wij sturen na het afhandelen van een schade blijkt dat klanten vooral snelheid en communicatie belangrijk vinden als het gaat om de afhandeling. Natuurlijk willen wij graag onze dienstverlening verbeteren. Daarom kijken wij onder ander naar de procedure bij het melden van een geschil. Specifiek een geschil waarbij de klant gebruik wil maken van zijn rechtsbijstandverzekering.

    Lees Meer

  •  
    Klanttevredenheid Raadhoven over 2017

    De reacties van onze klanten op onze schadeafhandeling is een belangrijke graadmeter voor onze prestaties op dat vlak. Het is goed te constateren dat veel klanten dat ook belangrijk vinden, dat ze betrokken zijn en dus hun medewerking verlenen. Over 2017 hebben we ruim 11 % meer enquêtes mogen ontvangen.

    Lees Meer

 
 
Meer weten over verzekeringen Offerte aanvragen