Raadhoven
Uw assuradeur in het medisch segment.Neem contact op

Het versturen van de digitale polis

Goed administreren!

Sinds enkele jaren verzenden wij onze polissen digitaal. Dat gaat over het algemeen prima en levert een aantal grote voordelen op. Denk aan papierloos en sneller en directer werken. Het is beter voor het milieu en bespaart kosten. Daarbij hebben relaties polissen en groene kaarten altijd digitaal tot hun beschikking via hun smartphone.

Helaas gaat het niet altijd goed

Nu blijkt dat er in sommige gevallen geen digitale polis wordt verzonden. Gelukkig zijn we er achter wat de oorzaak is.

Op het moment dat er een offerte wordt aangemaakt, moet het e-mailadres bij de relatie worden ingevoerd en de optie digitale polis op ja gezet worden. Doe je dit niet, dan wordt de offerte weggezet als niet-digitaal. Op het moment van omzetten van de offerte naar de polis blijft de verzending niet-digitaal en zal er dus geen polis verzonden.

Wat te doen?

Het meest eenvoudige is om bij de invoer van de klant gelijk alles goed in te vullen.

  • bij invoer van een klant is een e-mailadres noodzakelijk
  • de communicatie moet op digitaal worden gezet.

 



Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

  •  
    Beroepsaansprakelijkheidsverzekering huisarts wordt uitgebreid

    De beroepsaansprakelijkheidsverzekering voor huisartsen worden standaard uitgebreid met een WKKGZ-dekking. Voor de huisarts ZZP'ers wordt een kleine premieverhoging doorgevoerd.

    Lees Meer

  •  
    Rechtsbijstandzaken direct melden bij DAS of ARAG

    Uit de enquêtes die wij sturen na het afhandelen van een schade blijkt dat klanten vooral snelheid en communicatie belangrijk vinden als het gaat om de afhandeling. Natuurlijk willen wij graag onze dienstverlening verbeteren. Daarom kijken wij onder ander naar de procedure bij het melden van een geschil. Specifiek een geschil waarbij de klant gebruik wil maken van zijn rechtsbijstandverzekering.

    Lees Meer

  •  
    Klanttevredenheid Raadhoven over 2017

    De reacties van onze klanten op onze schadeafhandeling is een belangrijke graadmeter voor onze prestaties op dat vlak. Het is goed te constateren dat veel klanten dat ook belangrijk vinden, dat ze betrokken zijn en dus hun medewerking verlenen. Over 2017 hebben we ruim 11 % meer enquêtes mogen ontvangen.

    Lees Meer

 
 
Meer weten over verzekeringen Offerte aanvragen