digitale polis

Het versturen van de digitale polis

Goed administreren!

Sinds enkele jaren verzenden wij onze polissen digitaal. Dat gaat over het algemeen prima en levert een aantal grote voordelen op. Denk aan papierloos en sneller en directer werken. Het is beter voor het milieu en bespaart kosten. Daarbij hebben relaties polissen en groene kaarten altijd digitaal tot hun beschikking via hun smartphone.

Helaas gaat het niet altijd goed

Nu blijkt dat er in sommige gevallen geen digitale polis wordt verzonden. Gelukkig zijn we er achter wat de oorzaak is.

Op het moment dat er een offerte wordt aangemaakt, moet het e-mailadres bij de relatie worden ingevoerd en de optie digitale polis op ja gezet worden. Doe je dit niet, dan wordt de offerte weggezet als niet-digitaal. Op het moment van omzetten van de offerte naar de polis blijft de verzending niet-digitaal en zal er dus geen polis verzonden.

Wat te doen?

Het meest eenvoudige is om bij de invoer van de klant gelijk alles goed in te vullen.

  • bij invoer van een klant is een e-mailadres noodzakelijk
  • de communicatie moet op digitaal worden gezet.

 

Geschreven door:

Gerelateerde berichten

 
 
Meer weten over verzekeringen Offerte aanvragen
Leuk dat je onze website bezoekt. Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website te verbeteren, maken wij gebruik van functionele en analytische cookies. Wij gebruiken geen tracking cookies. Naast het accepteren van de cookies, kun je deze ook beheren via 'Cookie instellingen'.
Accepteer cookiesCookie instellingen