Raadhoven
Uw assuradeur in het medisch segment.Neem contact op

Late prolongatie november

Foto: Pixabay

Foto: Pixabay

Sommigen waren op de hoogte, anderen nog niet. De prolongatie van november had half oktober verstuurd moeten zijn, maar wordt vandaag pas verstuurd.

Bug

Raadhoven had na een update van CCS te kampen met een bug, waardoor het niet mogelijk was om de prolongatie van november definitief te verwerken. Na veel testen en intensief overleg met CCS is het systeem aangepast. We zetten vanmiddag de machine aan, zodat de prolongatie vandaag wordt verstuurd.

Aanpassingen

We zijn natuurlijk veel later dan normaal. Dit heeft nog geen vragen opgeroepen, maar om te voorkomen dat de late prolongatie alsnog tot onduidelijkheden, vragen en klachten leidt, gaan we het volgende doen:

  • We zetten de notadatum op vandaag. Hiermee voorkomen we dat verzekerden in de reguliere herinneringscyclus vallen en veel te snel een herinnering ontvangen. Verzekerden hebben net als altijd 14 dagen de tijd hebben om te betalen en ontvangen niet eerder dan 24 november 2016 een betalingsherinnering.
  • We sturen al onze verzekerden een begeleidende e-mail waarin wij uitleggen waarom wij de nota later sturen dan gebruikelijk. De tekst van dit bericht vind je hieronder.

Wij hopen en verwachten dat door deze aanpassing het ongemak en de onduidelijkheid tot een minimum wordt beperkt.

—————————————————————————————————————————————–

U ontvangt normaal gesproken medio oktober van ons een factuur voor uw ^113110…………………………………………………………….^

Helaas is dit door ICT-problemen niet gelukt. Inmiddels zijn de problemen verholpen en sturen wij u bijgevoegd alsnog de factuur.
U blijft natuurlijk de gebruikelijke termijn voor het betalen van de premie behouden.

Omdat de factuur zo laat is verstuurd, bestaat er een kleine kans dat u al snel een herinnering van ons ontvangt. Dit is een geautomatiseerd proces, dat afhankelijk is van de vervaldatum van uw verzekering.
Wij doen ons best om een eventuele herinnering te onderscheppen.

Onze excuses voor het eventuele ongemak dat u ervaart. Heeft u vragen, dan kunt u natuurlijk contact met ons opnemen. Wij helpen u graag. U kunt dan het beste deze e-mail beantwoorden of bellen met uw vaste contactpersoon.

Met vriendelijke groet,



Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

  •  
    Kort nieuws van algemene aard

    Berichtje over een aantal wijzigingen. Onder andere over de offerte motorrijtuigen en de Wkkgz dekking voor huisartsen.

    Lees Meer

  •  
    Beroepsaansprakelijkheidsverzekering huisarts wordt uitgebreid

    De beroepsaansprakelijkheidsverzekering voor huisartsen worden standaard uitgebreid met een WKKGZ-dekking. Voor de huisarts ZZP'ers wordt een kleine premieverhoging doorgevoerd.

    Lees Meer

  •  
    Rechtsbijstandzaken direct melden bij DAS of ARAG

    Uit de enquêtes die wij sturen na het afhandelen van een schade blijkt dat klanten vooral snelheid en communicatie belangrijk vinden als het gaat om de afhandeling. Natuurlijk willen wij graag onze dienstverlening verbeteren. Daarom kijken wij onder ander naar de procedure bij het melden van een geschil. Specifiek een geschil waarbij de klant gebruik wil maken van zijn rechtsbijstandverzekering.

    Lees Meer

 
 
Meer weten over verzekeringen Offerte aanvragen