Raadhoven
Uw assuradeur in het medisch segment.Neem contact op

Een 8,7 over 2016 voor onze schadeafhandeling

Enquête klanttevredenheid geeft belangrijke informatie terug

klanttevredenheidWij doen doorlopend onderzoek naar klanttevredenheid waar het onze schadeafhandeling betreft. Het is van groot belang voor de organisatie, voor onze advieskantoren en voor onze cliënten dat de processen bij de schadeafhandeling zo vlekkeloos mogelijk verlopen. Onze cliënten rekenen op een goede begeleiding en afhandeling bij schade. Terecht. Dat is het moment waarop een verzekering daadwerkelijk nodig is.

We doen het samen!

Raadhoven regelt als ‘huisverzekeraar’ de schadebehandeling voor onze gezamenlijke cliënten. Maar de advieskantoren hebben ook een belangrijke rol in het proces. Schadebehandeling is iets dat we samen doen. Daarom stellen wij ook jouw mening op prijs. Heb opmerkingen of suggesties waarmee wij onze dienstverlening kunnen verbeteren? Laat het ons weten. Dan kijken wij of en hoe dit in te passen is. Je opmerkingen en suggesties mailen naar mathijs@raadhoven.nl.

Wat zijn de resultaten

We geven de belangrijkste uitkomsten van het klanttevredenheidsonderzoek:

  • Schadebehandeling wordt beoordeeld met 8,7 over het jaar 2016. In 2015 was dat een 8,5. Daar zijn we met z’n allen best trots op!
  • Op het gebied van de tussentijdse statusmelding, de snelheid van de schademelding en de tevredenheid over de schadebehandeling is vooruitgang geboekt.
  • Er zijn meer cliënten die hebben deelgenomen aan het onderzoek. Ook dit is goed nieuws, omdat dat aangeeft dat onze cliënten betrokken zijn.

Verder verbeteren

Voor 2017 willen wij ons richten op het gemak rondom de melding en afhandeling van schade. Hoewel de meeste verzekeringnemers willen melden via de mail zien wij toch een tendens richting de app en de website. Verder willen wij nog meer werk maken van de tussentijdse informatiestroom over de stand van zaken en de snelheid waarmee vooral eenvoudige schades worden afgehandeld. Daarnaast wordt de vragenlijst van het klanttevredenheidsonderzoek nog verder geoptimaliseerd.

Artsen zonder grenzen

Voor elke ingevulde enquête maakt Raadhoven € 1,00 over naar Artsen zonder Grenzen. Over 2016 maken we het bedrag € 237,00 over. Dit bedrag willen we graag volgend jaar weer overtreffen.



Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

  •  
    Kort nieuws van algemene aard

    Berichtje over een aantal wijzigingen. Onder andere over de offerte motorrijtuigen en de Wkkgz dekking voor huisartsen.

    Lees Meer

  •  
    Beroepsaansprakelijkheidsverzekering huisarts wordt uitgebreid

    De beroepsaansprakelijkheidsverzekering voor huisartsen worden standaard uitgebreid met een WKKGZ-dekking. Voor de huisarts ZZP'ers wordt een kleine premieverhoging doorgevoerd.

    Lees Meer

  •  
    Rechtsbijstandzaken direct melden bij DAS of ARAG

    Uit de enquêtes die wij sturen na het afhandelen van een schade blijkt dat klanten vooral snelheid en communicatie belangrijk vinden als het gaat om de afhandeling. Natuurlijk willen wij graag onze dienstverlening verbeteren. Daarom kijken wij onder ander naar de procedure bij het melden van een geschil. Specifiek een geschil waarbij de klant gebruik wil maken van zijn rechtsbijstandverzekering.

    Lees Meer

 
 
Meer weten over verzekeringen Offerte aanvragen
Leuk dat je onze website bezoekt. Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website te verbeteren, maken wij gebruik van functionele en analytische cookies. Wij gebruiken geen tracking cookies. Naast het accepteren van de cookies, kun je deze ook beheren via 'Cookie instellingen'.
Accepteer cookiesCookie instellingen