tevreden klanten

Onze klanten zijn tevreden

Uitgebreid onderzoek naar schadebehandeling

Het belangrijkste proces bij Raadhoven is de schadebehandeling. Daarom doen wij hier continu onderzoek naar. In 2015 beoordeelden onze cliënten de dienstverlening met een 8,5. Dit is een prachtig cijfer waar we trots op zijn.

Respons

tevreden klanten

tevreden klanten

In 2015 hebben 143 cliënten onze enquête ingevuld. Dit is ongeveer 10% van alle schades. Cliënten die een rechtsbijstandzaak hadden of ziekteverzuim hebben wij niet uitgenodigd om de enquête in te vullen.

Verbeterpunten

Natuurlijk gaan wij nu niet op onze lauweren rusten. We proberen de klanttevredenheid in 2016 nog verder op te schroeven. Een belangrijk aandachtspunt voor ons is de doorlooptijd van een gemiddelde schade. Wij vinden deze momenteel langer dan nodig en werken dus aan het verkorten hiervan, zodat onze cliënten sneller weten waar ze aan toe zijn.

Daarnaast is communicatie rondom schade ook een verbeterpunt. Daar wordt op dit moment hard aan gewerkt. Verder is het klanttevredenheidsonderzoek voor 2016 vereenvoudigd en worden voortaan alle cliënten met schade aangeschreven. Dus ook als het gaat om een rechtsbijstandzaak of ziekteverzuim.

Donatie

Belofte maakt schuld. Raadhoven heeft toegezegd € 1,00 per ingevulde enquête over te maken aan Artsen zonder Grenzen. Over 2015 maken we dus € 143,00 over. We hopen dat we volgend jaar nog meer kunnen overmaken.

Geschreven door:

Gerelateerde berichten

 
 
Leuk dat je onze website bezoekt. Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website te verbeteren, maken wij gebruik van functionele en analytische cookies. Wij gebruiken geen tracking cookies. Naast het accepteren van de cookies, kun je deze ook beheren via 'Cookie instellingen'.
Accepteer cookiesCookie instellingen