Raadhoven
Uw assuradeur in het medisch segment.Neem contact op

Onze klanten zijn tevreden

Uitgebreid onderzoek naar schadebehandeling

Het belangrijkste proces bij Raadhoven is de schadebehandeling. Daarom doen wij hier continu onderzoek naar. In 2015 beoordeelden onze cliënten de dienstverlening met een 8,5. Dit is een prachtig cijfer waar we trots op zijn.

Respons

tevreden klanten

tevreden klanten

In 2015 hebben 143 cliënten onze enquête ingevuld. Dit is ongeveer 10% van alle schades. Cliënten die een rechtsbijstandzaak hadden of ziekteverzuim hebben wij niet uitgenodigd om de enquête in te vullen.

Verbeterpunten

Natuurlijk gaan wij nu niet op onze lauweren rusten. We proberen de klanttevredenheid in 2016 nog verder op te schroeven. Een belangrijk aandachtspunt voor ons is de doorlooptijd van een gemiddelde schade. Wij vinden deze momenteel langer dan nodig en werken dus aan het verkorten hiervan, zodat onze cliënten sneller weten waar ze aan toe zijn.

Daarnaast is communicatie rondom schade ook een verbeterpunt. Daar wordt op dit moment hard aan gewerkt. Verder is het klanttevredenheidsonderzoek voor 2016 vereenvoudigd en worden voortaan alle cliënten met schade aangeschreven. Dus ook als het gaat om een rechtsbijstandzaak of ziekteverzuim.

Donatie

Belofte maakt schuld. Raadhoven heeft toegezegd € 1,00 per ingevulde enquête over te maken aan Artsen zonder Grenzen. Over 2015 maken we dus € 143,00 over. We hopen dat we volgend jaar nog meer kunnen overmaken.



Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

  •  
    Beroepsaansprakelijkheidsverzekering huisarts wordt uitgebreid

    De beroepsaansprakelijkheidsverzekering voor huisartsen worden standaard uitgebreid met een WKKGZ-dekking. Voor de huisarts ZZP'ers wordt een kleine premieverhoging doorgevoerd.

    Lees Meer

  •  
    Rechtsbijstandzaken direct melden bij DAS of ARAG

    Uit de enquêtes die wij sturen na het afhandelen van een schade blijkt dat klanten vooral snelheid en communicatie belangrijk vinden als het gaat om de afhandeling. Natuurlijk willen wij graag onze dienstverlening verbeteren. Daarom kijken wij onder ander naar de procedure bij het melden van een geschil. Specifiek een geschil waarbij de klant gebruik wil maken van zijn rechtsbijstandverzekering.

    Lees Meer

  •  
    Klanttevredenheid Raadhoven over 2017

    De reacties van onze klanten op onze schadeafhandeling is een belangrijke graadmeter voor onze prestaties op dat vlak. Het is goed te constateren dat veel klanten dat ook belangrijk vinden, dat ze betrokken zijn en dus hun medewerking verlenen. Over 2017 hebben we ruim 11 % meer enquêtes mogen ontvangen.

    Lees Meer

 
 
Meer weten over verzekeringen Offerte aanvragen